Framme efter en spännande resa!

Då är vi på plats i Belek för att idag starta UTE Int 2015. 

Blev en spännande resa då det blev lite strul i Istanbul. Innan dess perfekt busskörning av Peters ersättare Gunnar och problemfri flygning till Turkiet.

I Istanbul möttes vi av en nitisk passkontrollant som gjorde att planet till Belek blev 45 min sent. Det spännande var att bara 16 av oss kom med. CB, Öredro-Janne och vår rockie Lars L bLev kvar 2,5 h och kom sedan med nästa plan.

Då Lars och jag bytte i sista sek kom inte heller min väska med. Övr åkte till hotellet och jag fick utforska en tom flygplats.

Kl 23.30 lokal tid var vi dock alla på hotellet och 01.00 släckte vi för skön sömn.

Nu skiner solen utanför och vi har tee off på Sultan PGA 10.49 och det är bara tio min dit så en lugn start på dagen.

Nu mot frukostbuffén och därefter en förhoppningsvis bra golfdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback