Den lilla elektrikern!

 
IDAG HAR JULEN KASTATS UT!
 
Som jag anmäld i början av dec så hade jag inhandlat en brytare, om det nu heter så, för att montera på en sjuarmad ljusstake. Såg ju inte ut som förr i tiden så lite huvudbry. Tog upp "problemet" med den gode kamraten Torbjörn som har utgivit sig för att varit elektirker i sin ungdom.
 
Fick en förklaring och en skiss ocm jag nogsamt sparat över helgerna och idag vid "utkastningen" så följde jag planen.
 
Inga problem - fungerade perfekt och tack för utbildningen Torbjörn!

Kommentarer
Postat av: Tomtefar

Där du bor kommer alltid Tomtefar att få ro.

2015-01-11 @ 17:14:46
Postat av: UTE

Hej Teomtefar!
Kul att du är åter på bloggen. Nästan så jag trodde att du flytt vårt fina land.
Lovar att ta hand om Tomtefar och han har redan fått en hedersplats i förrådet.
Än en gång TACK!
UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback