Heldag med Albin!

Igår blev det en heldag med Albin då det i veckan har varit skollov i Eskilstuna. När vi kom åter till Strängnäs efter att jag hämtat honom i E-tuna blev det morgonfika på Prinsen.
 
Lite ärenden på stan och på Solberga och sedan lek och lunch hemma innan vi drog till skogs.
 
Utrustade med en full skottkärra med grejor och pilbågen på ryggen så bar det av till grillplatsen. Full aktivitet som avslutades med korvgrillning då vi även fick gäster i form av Kerstin och Andrea. Inte bara korv på pinnarna utan även skumgodis som slukades med god aptit.
 
Efter hemkomst och ombyte var det dags för handbollsträning i E-tuna och det var säsongens näst sista och nästa helg vankas storturnering i Västerås, Irstacupen. Det roliga är att den funnits så länge så till och med jag spelade den när jag var handbollsspelare i unga år.
 
På vägen hem besök på McDonalds och jag tror nog att Albin somnade gott igår kväll.
 
Tack för en härlig dag Albin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback