Reportern snodde arbetet!

Igår när jag var ute och spelade en golfrunda passade jag på att ta ett antal bilder och vid hemkomst så redigerades dessa och jag skrev även en bildtext.
 
Skickade detta till tidningen och döm om min förvåning när jag idag så att fotografen själv varit ute långt senare och tagit en bild på Gunnel och skrivit en text.
 
Vill dock påstå att mina bilder var bättre och att texten också var mycket mer genomarbetad. Bl a om tidpunkten för att spela golf.
 
Men så går det när någon snor jobbet!

Kommentarer
Postat av: Magnus Edvinsson

Sånt är livet - på nätet!

2014-01-09 @ 17:56:22
Postat av: UTE

Ja du Magnus så är det!
Det vet ju du också efter alla dina år i mediabranchen.
Ha en BRA helg!
Ulf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback