Bra Teliabesök!

Har den senaste tiden blivit jagad av försäljare som vill att jag förlänger mitt abonnemang på mobilen då bindningstiden gick ut i januari.
 
Har avfärdat dessa då jag inte köper något av dess "skojare". Blev ett besök hos Telia i Eskilstuna på väg till bp-uppdrag och det blev lyckat.
 
Träffade en trevlig kille som spelar golf på Mälarbadens GK så det blev mycket golfsnack men även koll av fast telefoni och bredband och även mobilen.
 
Slutade med nytt avtal för samtliga delar och x antal kronor billigare för fast och bredband men med samma innehåll. Dessutom y antal kronor billigare för mobilen och då med noll månaders bindningtid.
 
Tack för bra hjälp och nu är frågan vad jag ska använda z till?
 
 

Kommentarer
Postat av: Magnus Edvinsson

Aktier i Telia!

2014-02-13 @ 09:17:46
Postat av: UTE

Hej Magnus!
Låter ju inte helt fel. Är det ditt förtida uttag som gått dit?
Nu smäller det snart på skjutvallen!
Hälsningar!
Ulf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback