Förkyld via telefon?

Igår kväll så hade jag telefonkontakt med en god golfkamrat inför kommande golfaktiviteter. Vi skulle träffas idag men han anmälde ev förhinder då han kände sig förkyld. Själv har jag varit hostig några dagar efter att suttit bredvid två killar på planet hem som hostade oavbrutet under 5,5 h.
 
Idag på morgonen vaknade Kerstin genomförkyld och jag själv som är förpassad till "sjukrummet" har som vanligt hostat mig genom natten.
 
Vi har skrinlagt dagens planering och skjutit det till 2015!
 
Välkommen då gode golfkamrat!

Kommentarer
Postat av: Torbjörn

Är det en epidemi som drar fram med oss golfare. Hostar och fräser även i Åker.

2014-12-30 @ 10:01:30
Postat av: UTE

Hej på dig sjukling!
Jag det verkar inte bättre och när vi karlar blir förkylda så är det inte nådigt. Krya på er och ett gott slut och ett gott nytt önskar de krassliga Kerstin och Ulf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback