Extraval den 22 mars 2015!

Hoppsan!
 
Då blev det som jag förmodade. Nytt val och det i början av nästa år och nyss hörde vi stadsministern nämna att regeringen går på val med den budget som inte gick igenom som grund.
 
Det innebär ett samarbete mellan S, MP och V och frågan är hur det går för en sådan konstellation?
 
Nästa fråga är hur SD kommer att gå i ett nytt val? Är det bara 13 % som delar SD invandrings- och asylpolitik eller är det flera som kommer att ha den frågan som en avgörande fråga?
 
Hur går det sedan för alliansen som redan för några dagar sedan var ifatt de röd/gröna i oppositionsmätningarna?
 
Vad vill svenska folket ha?
 
En ARBETSLINJE eller en BIDRAGSLINJE!
 
Spännande tider väntar och jag funderar på att lägga klubborna på hyllan och ge mig in i politiken för jag vet vad jag vill i det ämnet.
 
Vänta så får ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback