25 p och stryk med 3/1!

Blev en spännande runda idag mot Lasse. Fick lämna fem slag och efter hans 20 poäng mot mina 12 poäng efter nio hål så var det givetvis ett underläge med tre. Knaprade dock ifatt och på 14 hålet var vi lika. Han tog sedan 15 på ett mycket fint par men sedan kom min chans att kvittera då han slog ut i skogen på 16. Vad gör jag själv då - jo även jag en boll ut i skogen.

Han tar sedan hålet där han har slag och av bara farten gör han par även på 17 så seger med 3/1.

Han tar ytterligare 14 p och jag 13 p så "tyvärr" en höjning till 14,5. Börjar närma mig B klassen i Hösttouren som börjar på 14,6 och frågan är var jag vill hamna?

Hasse vann matchen mot CB med 4/3 och Hasse ser ut att gå mot seger i gruppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback