Nio hål under lördagen!

Skulle gå en snabb runda på Strängnäs GK under lördagen men det blev det inte. Redan på andra hålet kom jag ifatt en femboll men det var en tvåboll som skulle gå igenom en treboll.
 
Fick gå igenom trebollen på trean men när jag kom till fyran var det fullt på banan. Blev röd åtta och nia tillbaka och sedan nystart med Gunnel och Hans som jag tidigare sett skulle ut 13.30. De hade dock p g a långlunch flyttat fram starten till 13.50.
 
Nu gick det bättre och lite efter 15 så var vi åter efter nio hål och då var vi återigen i kön på dagens "stora" startfält. Ställde in klubborna och cyklade hemåt efter en runda där jag efter att tagit honnören på ettan behöll den hela rundan.
 
Härligt med höstgolf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback