P-O vann "gruppfinalen"!

Blev i stället en gruppfinal mot Willy för P-O och den spelade igår och här kommer P-O:s rapport.
 
Willy började med ett par på första hålet, så han tog ledningen direkt. Sen hade jag slag på hål två och tre och gjorde vad jag skulle, så nu hade jag ett upp. Sen böljade det fram och tillbaka, men vid kaffet hade jag två upp, så det smakade rätt gott.
 
Vann 13 där jag hade slag - fyra upp och fem hål kvar. Sen började raset - Willy tog både 14 och 15 klart.
 
Började bli rätt nervös, men jag hade slag på 16 ovh Willy drog utslaget rätt in i skogen på högersidan. Efter ett utmärkt utslag var jag på green på tredjeslaget. Willy hade lite problem att komma upp på green, så till slut hade jag tre puttar på mig för att ta hålet och matchen.
 
Och det ordnade sig, så slutresultatet blev 3/2.
 
Hälsningar!
 
P-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback