Det som göms i snö kommer upp ...............................

Så var det nästan för min "plupp"!
 
 
Just den här "pluppen" - som sitter på skidbindningen och sista gången 2012 som det var skidföre så såg jag efter några km på spåret att den ena var borta. Då det blev tre varv så spanade jag både på andra och tredje varvet efter "pluppen". Dessutom span när jag lämnade spåret för de 176 m ner till garaget.
 
Ingen "plupp" i siktet så en ny beställdes hos Stoffe på Intersport men eftersom det var helger så skall den komma först denna vecka.
 
Igår när vi återkom efter den obligatoriska 1,75 h långa promenaden så såg jag något gult i snön 10 m från garageinfarten. Där låg "pluppen"!
 
Vad är chansen at finna en sådan pupp är frågan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback