Frågan är hur det gick!

Var en ny deltävling i Hösttouren idag och det var därför som det blev en sväng till Kiladalen:s GK. Hela 79 spelare och det måste vara en god siffra för den banan.
 
Banan har par 68 efter 32 första nio som är pay and play och sedan 36 på den nya delen.
 
Började med ett par tre där det blev en härlig socet och i frustrationen en dålig putt och en sexa i. Spelade dock upp mig så 40 slag ut.
 
Inrundan startade med att jag efter fyra hål låg sju över. Då kom vändningen och efter par, par, par, bogie efter att träffat greenbunkern på korthålet och ett fint par på sista hålet landade jag på 44 in.
 
Det gav totalt 84 b och 73 n vilket innebar fem över.
 
Frågan är dock hur det gick då de glömt trycka på resultatknappen på Kiladalens GK. Får väl göra en ny koll i morgon.
 
 
Spelade ihop med Kåre från Eskilstuna, Per-Arne från Jönåker och Owe från Strängnäs som ni ser på bilden. Han är i täten i C-klassen och slog idag till med en runda på ett under par, 67, och frågan är hur långt det räckte.
 
 

Kommentarer
Postat av: Owe Asplund

Grattis till 5:e platsen! Fortsätt spela....
Kul att Butti ångar på i C-klassen.
/Owe

2012-10-12 @ 09:08:57
Postat av: UTE

Ja han spelade mycket bra. Den enda missen var en fyrputt på 14:e hålet.
56 poäng nu och en tiondeplats men det är tätt. Nu blir det en fullmatad vecka med Vidbynäs, Mälarbaden, Södertälje och Jönåker. Förhoppningsvis hinner jag med detta och skall försöka byta ut några 10:or mot lite bättre.
Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback