Mystic Springs Golf Club!

När vi var på Hainan så fick det ju lov att bli en golfrunda också. Hittade en lokal guide som fixade en runda åt Conny som också var sugen på golf och mig.
 
Var upptaget på Jalongbay Golf Course för där var det en LET-tävling som ni kan läsa om på golf.se.
 
Fick bli Mystics Springs Golf Club som hade 36 hål som var klara 2010 och 2011 och det fanns inga medlemmar och staten äger banan.
 
Kan lugnt säga att det var den finaste anläggning som jag skådat. Conny förklarade att Arninges klubbhus hade fått rum i receptionen och sedan var det en bana av bästa snitt.
 
Skall här visa de tredje hålet på slingan Mystic course som vi spelade.
 
 
Utslaget fina 150 yards över ravinen och där lyckades vi båda komma över.
 
Sedan över krönet som ni ser bakom mig och min caddie och därefter ytterligare 160 yards uppför över ytterligare en ravin för att nå hålet på detta 445 yards långa index etthål.
 
 
Vi gick inte därifrån med par kan jag rapportera men med en upplevelse rikare.
 
Kan rapportera att det kommer mera om denna fantastiska bana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback