10-2

Tyvärr Hans så blev det en nolla igen!

Nej så farligt är det inte. Vi vann gårdagens match mot Åda på hemmaplan med hela 10-2.

Tommy vann med 4/2
Kenneth 2/1
Stefan 6/5
Torbjörn 5/4
UTE 3/1
Hans fick ge sig på sista hålet och förlorade med 1/0

För egen del så fick jag lämna fem slag och efter nio var jag ett ner. Vi hade då delat två hål och övriga hade någon vunnit.

Kommande åtta gick till någon och jag började med att ta tre hål. Sedan tog han ett, jag två och därmed dormy tre. Sjuan där han hade slag så hade vi fem i båda två och han tog hålet. Avgörandet kom på åttan där jag tog hålet och vann matchen med 3/1.

Nu är det vila fram till augusti för egen del då vi är många som vill vara med och spela i denna spännande serie. Kvar att möta nu är Sundbyholm borta, Trosa borta och Vidbynäs hemma innan sommaruppehållet.

Rapporeter kommer givetvis och vi leder nu med fyra poäng och 19-5 i "målskillnad".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback