Blöt dag på Arlandastad!

Årets bästa greener och även fairway!

Var igår inbjuden av SRS att spela golf på Arlandastad och samtidigt få lite information om företaget.

Började regna på väg dit och sedan var det regn under huvuddelaen av de 4,5 h som vi var på banan. Gick i en trevlig boll ihop med Håkan från SRS, Lars från MSB och Magnus som är återförsäljare av sambandsutrustning i Linköping.

Poängtävlingen gick bra och stretade ihop 32 p efter 17 ut och 15 in. Efter åtta hål 35 netto och sedan kom ett streck då jag hittade en dunge. Berodde väl på att det var längsta drive på hålet.

Under andra halvan kom ytterligare två streckade hål i rad då det regnades om mest.

I lagtävlingen fick vi 66 p och de vann på 70 p (första sex ett resultat, nästa sex två och på sista sex tre resultat).

Spelade igår på de klart bästa greenerna för året och även fairway var toppen så skall du spela en bra bana åk till Arlandastad.

TACK SRS FÖR EN TREVLIG OCH GIVANDE DAG!



En fin bärbag från Titleist och ge mig ett bud om du vill köpa den för om några dagar sätter jag ut den på Blocket då jag har tillräckligt med bagar i garaget.

Kommentarer
Postat av: UTE

Såld via Blocket till en spelare i Västervik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback