Fullmatad helg!

I fredags var de ÄK i Storlogen här i Strängnäs och det var meningen hemma hos UTE. Tyvärr satte en hantverkare stopp för detta och frågan är vad han nu gör i huset?

Blev att utnyttja logelokalen och vännen Leif S ställde upp som den perfekte kocken. Tack för det Leif!

Fredagskvällen årsmöte och resten av helgen gick i flyttningens tecken då en lägenhet på Nygatan håller på att lämnas.

Gårdagen tidig morgon och resa till Västerås för konsultande hela dagen.

Idag lite lugnare dock kommer jag att lämna uppgiften som IT-ansvarig i Rotaryklubben till en yngre förmåga. Frågan är hur jag hamnat här? Ordinarie lämnade uppdraget m a a sjukdom och jag tog det tillfälligt då jag fick frågan.

Känns skönt att få lämna det till någon som kan lite mer om dessa maskiner och dess konster! Skall som vanligt vara rätt man på rätt plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback