Spännande match!

Hej!


0730 imorse slog Ulf D T T och jag ut på ettan - 3 tim senare var vi i mål.

 

Det var jämt tom 7:an därefter kopplade Ulf greppet med 3 raka hål efter bl.a 2 soccet (från ca 90 m) på nian från min sida.

 

Ulf var sedan 3 upp tom 13:e.

 

På 14:e slog jag från ca 135 m mitt 3:e slag och det blev en ??? jo en vrålsoccet till, slår provisorisk och lägger den på sluttningen upp mot green, Ulf slog sitt 3:e slag till ung samma plats missar dock inspelet något medan jag lyckades sätta inspelet i hål och vann hålet, så i stället för dormy blev det 2 upp.

 

Sedan vann jag 15 och 16 av bara farten. 17:e delade vi på par och sedan lyckades jag vinna 18:e pga att Ulf slog första bollen out.


Alltså 1-0 till mig.


Hälsn Hans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback