En omgång kvar!

På årets hösttour och det är spännande att följa Strängnässpelarna!

Owe A leder fortfarande A-klassen på 69 och har efter sig spelare på 68, 67, 67, 65 och 65. Han på 68 har splat bra på slutet och är en låghcp och Owe har stått och stampat ett tag.

B-klassen är tät. Ledaren på 70, Leif B på 69, 68, Anders Ö på 67 och Christer N på 66. Noterbart att Leif stått still på slutet. Anders spelat bra de senaste två tävlingarna men den stora kometen är Christer som endast spelat sedan Strängnästävlingen för knappt två veckor sedan och tagit poäng på alla sex tävlingarna och höga poäng på fem.

C-klassen har en fullpoängare och där är Lars E trea på 71 och Owe C sjua på 63.

Bara att önska alla Strängnässpelare lycka till i morgon på Strands GK.

Kommentarer
Postat av: Owe Asplund

Var solidarisk och ställ upp och vinn på Strand - jag räknar med att inte alla i topp fem spelar bra samtidigt - jag siktar på en topp 3 placering.

Vem vet - imorgon kanske det stämmer igen och man kan klara det av egen kraft. Södertälje ingav hopp

och var dessutom en "bättre bana än förväntat" - helt ok vid en jfr med andra./Owe

2011-10-26 @ 17:49:38
Postat av: Owe Asplund

Ute

Resultatet för Strängnäs Gk blev 2:a i A o B klassen samt trea i C klassen. Klart godkänt tycker jag - nu skall jag "fixa händerna" till nästa säsong./Owe

2011-10-27 @ 19:38:45
Postat av: UTE

Bra jobbat Owe!

Verkar vara ett proffs som vaknat till liv de sista omgångarna i A-klassen.

Lycka till med operationerna och önskar dig nu en BRA helg!

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback