Dag sex på Azorerna!

Då har vi kommit fram till finalen på Azorerna och ställningen vid start var följande

UTE 426
Lasse 428
CB 440,5
Janne 441
Hans 445,5
Stefan 453

Tyvärr kom Stefan inte till start denna sista dag p g a knäproblem efter fem dagars golfande.

Skull jag hålla Lasse bakom mig och skulle CB hålla sina 0,5 före Janne?

Det blev ett ja och ett nej!

Janne vann dagen på goda 86 och passerad därmed CB.

Lasse hade ett tungt nionde hål som gjorde att jag under resten av rundan kunde bevaka honom och liggar före honom även efter denna dag.

Till slut blev det som följer

UTE 514
Lasse 520
Janne 427
CB 535,5
Hans 542,5

Tack alla trevliga golfare och nu är det bara att se fram mot nästa resa till den fina ön mitt i Atlanten och vill du följa med så är det bara att du hör av dig.



Nionde hålet på A-slingan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback