IFK golfen!

Igår var det den femte upplagan av IFK Eskilstunagolfen. Då jag både spelat fotboll och handboll i den gamla anrika klubben i ungdomsåren så hade jag fått en inbjudan under våren då jag träffat några forna kamrater i Sporthallen.

Anmälde mig och det var 18 fulla bollar som kom till start igår på Sundbyholms GK.



Startade på 14:e hålet och fick gå ihop med från vänster Bosse som jag spelat bandy med i EBS, Johan som spelat 12 år i IFK och nu är tränare för Södra FF och som jag dessutom hade på kompaniet 87-88 då jag var kompanichef för sjätte kompaniet (han var på sjvplut) och Peter som är jämnårig och som jag spelat både fotboll, handboll och bandy ihop med.

Samlingen fortsatte sedan på kvällen men då övergick jag till "studentfirande".

Trevlig och redan nu äår datum bokat för nästa års tävling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback