Herr gräs!

Igår hade jag lite tid på fm för att lägga plattor och hämta grus i grusgropen.

Em var vikt för en uppdragsgivare men denna ringde och ville flytta fram mötet så det blev ytterligare tid i trädgården.

När arbetet var klart och jag satt och förberedde fotbollen ringde herr Gräs som sett efterlysningen på bloggen. Nu hade han fixat det och det fanns på hemlig plats. Kom och hämta mig och jag har kärra sade herr Gräs.

Sagt och gjort så det var bara att bryta upp och hämta herr Gräs. På med kärran och iväg ut i geografin. Hittade drygt 20 m2 gräs och lastade snabbt upp det. När vi nästan var hemma sade herr Gräs "det gick ju bra även fast kärran var oförsäkrad och oskattad och du kan få låna den ett tag om du vill".

Snabbt hem och lade gräset som blev toppenbra och sedan smygande hem till herr Gräs med kärran.

Tack herr Gräs och det är sådana kompisar som värmer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback