Mina spelkamrater på Abbekås GK!



Dessa två herrar hade jag en trevlig stund med på Abbekås GK i fredags. Kent och Jan Henrik var två trevliga herrar som spelda golf hellre än bra, egen åsikt.

Jan Henrik och jag hade också ett antal gemensamma bekanta kom vi fram till och bl a några off. Själv hade han gjort vpl på P 7 och varit bland de första att "åka" strv 103. Dessutom var han bekant med ägaren av hotell Rogge här i Strängnäs. Tänk vad världen är liten.

Idag skulle de spela första dagen på Abbekås GK:s golfvecka och hoppas att det gick bra idag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej,

Nu ar jag pa ett varuhus i Barcelona och surfar i en Mac-butik. Allt ar super och idag ar det till och med fint vader :) Ja varlden ar bra liten ibland, har varit med om en del sana upplevelser nu under min lilla tur i Europa.

Ses pa fredag!

2011-07-19 @ 14:31:27
Postat av: UTE

Kul Andrea!

Ha det nu bra och vi ses på fredag.

Hälsningar!

Mamma och Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback