Tack Purjo!



Idag var det dags för den sista matchen i året U 2. Ulf Purjo Estod för motståndet och vi hade en härlig morgonvandring på banan.

1 - Purjo satte långputt för par 1-0
2 - Fin bogie och hade slag 0-0
3 - Delat
4 - Purjo fint par 1-0
5 - Delat på par
6 - Purjo i diket och i ett träd så bollen 50 meter bakåt 0-0
7 - Purjo fint par 1-0
8 - Jag fint par 0-0
9 - Delning på par

10 - Delat på dubbel., skulle tagit det men slarvade på en 50 cm putt
11 - Delning på par
12 - Delning på par
13 - Till mig då Purjo strulade till det 0-1
14 - Till Purjo då jag slog fyra slag i en skog 0-0
15 - Purjo i vattnet och jag fegspelade 0-1
16 - Hade slag och Purjo slog bort andraslaget som gick i skogen bakom äppelträdet 0-2. Första gången någon ledde med två och hux flux var det dormy två
17 - Purjo skulle vräka upp andraslaget på green men då kom en socet. Delade på bogie efter att jag satt en fyrametersputt och Purjo satt sin tvåmeters för att snygga till siffrorna

Tack Ulf för en trevlig dag på banan och lycka till i morgon då det är kvalspel inom Rtj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback