P-O igång efter träningsläger på Azorerna!

Hej Ulf!

Willy och jag spelade match på en rätt tom bana under bröllopet.

I början gick det riktigt tungt och efter två hål låg jag också 2 back. Sen spelade vi lite jämnare, men vid fikat ledde fortfarande Willy med två.

På blå slingan började mitt spel ta sig, samtidigt som Willy började bli lite medtagen efter operationen. Så efter blå 4 var jag ikapp. Willy tog femman och jag korthålet. På Äppelträdet hade jag slag och vann hålet – ledning för första gången!

På åttonde var jag en koppsnurr ut från att avgöra. Så det blev Dormy på sista hålet. Båda slog ut bra, men lade andraslagen så att det blev mycket letande runt green. Båda bollarna dök i sinom tid upp och jag hade ett lättare inspel och kunde avgöra med bättre puttning.

2-0 till mig, men oavgjort hade inte stört mig. Trevligt hade vi och vädret var utmärkt.

I morgon bitti bär det av igen – nu mot Bengt P.

Mvh

P-O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback