Hur gick det för "Järndoktorn"?

Då har match nummer två dykt upp på mailen och jag såg även kombattanterna på väg ut på banan igår och här kommer rapporten från Torbjörn

Dags för årets första i U2 för mej och Sture.  Vi mötte ett gäng golfsugna grabbar i H55 laget som skulle ha match mot ÅDA GoCC.

Vi fick göra en omdisponering när vi kom till golfbanan för spel. Vi vände på banan och spelade Blå/Gul i stället.
Koll i sloptabellen, 7 slag. Efter markörsingling på Blå 1 fick jag honnören som visade sig vara ett lyckodrag för matchen.

Jag tog dom tre första hålen sedan delade vi fyra hål. Sture tog åttan och sen delade vi nian. Kommentar från Sture var att det tog bara åtta hål att få honnören, vilket måste ha berott på att han förlorade lotten på första tee. 

Vidare till Gul slinga, Jag tog ettan sen delade vi tvåan. Sture tar trean och vi delar fyran. Femman tar jag på ett par med lite tur. Delar sexan på par och det är dormy. Delar även sjuan och matchen är slut.

Slutresultat 3/2 till undertecknad.
 
Tack Sture för en bra rond, vi hade trevligt.
 
Torbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback