Ytterligare en Bengt-Erikvinst!

Hej.
 
Igår var det dags för en spännande match i U 2. Jag och Mats L drabbades samman på Strängnäs torra och lite brända bana. Vi håller samma spelstandard och ingen behövde därför lämna slag.
På hål ett kom vi gentlemen på att dela hålet då antalet slag för att komma i hål blev ganska stort. På hål 2 fick jag ett fint inspel medan Mats landade i bunkern. Hålet till mig. Nästa 4 hål delades och på hål 7 fick jag ett bättre inspel och kunde vinna detta. Hål 8 delades och hål 9 tog Mats då jag besökte greenbunkern.

1 upp till mig efter 9 hål.

På blå slingan tog jag både hål 10 och 11 för att sedan dela hål 12. På hål 13 hade Mats mig i brygga men en putt utifrån foregreen rätt i hål gjorde att detta hål vanns av mig. Detta blev lite avgörande för utgången av matchen. Stärkt av detta vann jag hål 14 och 15 och kunde vinna matchen med 5/4. 
Jag ser fram emot återstående matcher.
 
B-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback