U 2 resultat!

Hej och godkväll.
Tack för den som vanligt trevliga midsommarsamvaron. Pensionären har nu påbörjat en 3 veckor lång semester.
Barnbarnen med tillhörande mor och far kommer på tisdag och sedan får vi ha dem för oss själva fre till mån, härligt!
Jag mötte Kjell T ikväll. Det var tajt och Kjell var två upp efter 8 hål men sedan tog jag 5 på raken. Vi spelade hyfsat både två men jag drog det längsta strået och vann med 3-2.

Ha det så bra, vi syns.

Hans

-----

Hej!
 
Nu har jag och Willy matchat i extrem värme. Detta samt en torr bana gör att bollen studsar och slagen inte blir riktigt som man tänkt. Både Willy och jag hade några slag som inte levde upp till vår kapacitet.
Vi spelade jämt och det var spännande och efter 9 var jag 2 upp. På sista höll jag nästan detta försprång under några svåra hål och på 16 var jag två upp. På detta hål hade jag mitt sisat slag och jag lade bollen med lite baktanke och tog ett extraslag. Detta gjorde att Willy fick chansa lite och därmed vann jag matchen med 3-2.
 
B-E

-----

Godkväll i Skåne!
Så har man varit på banan och där fungerade andraslagen så att Sture-Roger blev 5-3.
svejs

-----

Godkväll!

Lasse bad mig meddela resultat i match mot Granath, det blev lika, efter
att ha jäktat iväg innan damerna spelade tävling på förmiddagen.

Trevlig sommar

Birgitta

-----

Stig O - Roger G = 3/2
 
Roger satte 4 mäster-puttar från foregreen !
 
Mvh / Stig O

-----

Resultat: Kjell T/ Anders H 3/2
 
Mvh

Kjell T

-----

Stig O - Lars K = 1/0
 
Jämn så det förslår, avgörande på sista.
 
Mvh / Stig O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback