Två P-O-förlorare möttes!

Idag var det dags för två Ulfar att mötas i U2.

Ulf E, Purjo, mot Ulf T, UTE.

Fick tre slag och spelet var strålande så här kommer rapporten.

1. Båda par
2. Hade slag och delade på bogie och dubbel
3. Par på mig och dubbel på Purjo, ett upp
4. Birdie på Purjo och par på mig, lika
5. Par på Purjo och missad parputt, ett upp Purjo
6. Delning på bogie
7. Vad hände Purjo, lika
8. Delning på par
9. Snyggt par av Purjo, ett upp till Purjo vid vändningen

10. Delning på bogie
11. Purjo i skogen på andraslaget, jag par, lika
12. Purjo i bunkern och jag gjorde par, ett upp
13. Purjo i skogen och åtta i, två upp
14. Purjo i bunkern och jag gjorde par, tre upp
15. Missade kortputt, delning på bogie, dormy tre
16. Hade slag och delning på par och bogie

Seger med 3/2 och årets tredje seger!

Tack Purjo för en trevlig och välspelande runda. Vi ses på fredag 09.10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback