10/8

Hej Ulf.
 
Nu har matchandet mot de långtslående börjat. Idag match mot Björn Z och det innebar att jag fick tio slag.

På grund av eller tack vare seriespel så planerade vi att spela röd-gul.

Efter ett perfekt utslag på ettan tog jag kommandot och sviten blev hål 1 seger, hål 2 seger, hål 3 seger, hål 4 seger, hål 5 seger, hål 6 seger, hål 7 seger, hål 8 förlust, hål 9 seger.  

Detta medförde att Björn ansåg sig besegrad och vi enades om siffrorna 10-8. Även om man slår kort är det en fördel att bollen hamnar rakt ut på fairway och att inspelen landar nära flagg. Detta hände mig idag medan Björn hade vissa svårigheter med riktningarna.
Jag ser fram emot att möta övriga långslående i vår grupp.
 
B-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback