UTE Inernational, andra tavlingsdagen

Vilken dag for golfspel!

18-19 grader, inte ett moln, en stor sol och vindstilla. Kan inte bli battre och sedan spel pa varldens 88-rankade golfbana.

Idag aterigen slaggolf och har kommer resultaten fran dagen

Roland 77
Torbjorn 78
Jonas 78
Christer 79
Lars 82

Totalt efter tva dagar

Jonas 158
Torbjorn 159
Sture 160
Pertti 160
Christer 165

For egen del lite battre idag och det blev till slut en 83:a. Totalt 170 men det aterstar mycket.

Mellan ettan och 11 man skiljer 13 slag (158-171).

I morgon ar det 18 hal slaggolf och sedan 9 hal bastboll dar ettan spelar ihop med 12:an osv. Dar kan det bli lite andringar ocksa.

Nu skall jag ater till solen och sedan blir det en tur till Cascais for proviantering och lite mat.

Fortsattning foljer!

Kommentarer
Postat av: Janne Örebro

Det är inte utan att man blir lite sugen på golf. Jag håller fortfarande en slant på att Sture vinner totalen. I dag har jag åkt 3 mil skidor, totalt är jag uppe i 75 mil.

Ha det så himla bra med golfen.

Janne Örebro

2010-02-01 @ 19:27:16
Postat av: Peter Lagerquist

Låter trevligt hälsa dom jag känner ja förresten hälsa alla golfare och fortsatt tur med vädret



Mvh/Peter

2010-02-01 @ 19:41:20
Postat av: Magnus

Ulf,



har Du glömt hur man gör med prickarna över å ä och ö/Magnus

2010-02-01 @ 22:47:24
Postat av: P-O

Visst blir jag lite sugen, men just här och nu känns golf väldigt konstigt.

Men lycka till med det fortsatta spelet! Kul att följa på bloggen.

P-O

2010-02-01 @ 23:43:21
Postat av: Jan Nordström

Spänningen är oliiiiiiiiiiiiiiidlig.

2010-02-02 @ 09:10:58
Postat av: UTE

Hej pa er alla!

Forst till Magnus - jag hinner inte med for det ar mycket pa en golfresa!

Du far val slita pa Janne och din favorit ligger pa femte plats fem slag efter ledaren men det far du lasa pa inlaggen som kommer om en liten stund.

Ha det bra alla och jag kan rapportera att idag var det ingen sol och fem regndroppar.

Pa aterhorande!

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback