UTE i Radio Sörmland!

I måndags så var jag givetvis på plats för at köpa biljetter till kvällens match i Sporthallen. När jag anlände lite efter halv åtta så stod en reporter från radio Sörmland och försökte få upp masten på bilen. Tekniker som man är! så klev jag givetvis fram och fixade masten åt henne och då anmälde hon att det var första gången hon var ute på uppdrag (kanske krävs lite utbildning innan första utflykten).

Hon frågade då givetvis om hon fick intervjua mig om en stund och det gick givetvis bra, tänkte på marknadsföringen.

När jag sedan stod i kön och väntade kom hon fram och ställde några frågor.

Fick sedan höra av Tord J i tisdags på Rogge att jag varit i etern och han hade känt igen min röst och även nappat på Ulf från Strängnäs.

Skulle givetvis ha kallat mig UTE eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback