Örebro-Janne lämnar Strängnäs GK!

Vår vän Örebro-Janne har varit medlem i Strängnäs GK i 38 men har nu lämnat staden för kärleken i Örebro.

Ny klubb blev Kårsta GK där jag för övrigt slog honom i matchspelet för två år sedan så det är en "enkel" bana.

Inför året ville han ha ett avtal med Strängnäs GK om att få vara kvar som medlem men betala en mindre avgift för denna lösning då det inte blir många rundor på Strängnäsbanan. Motsvarande finns i Örebro län.

Tyvärr blev det ett nej från klubben.

DÅLIGT - så gör man väl inte med en "gammal" medlem och nu tappar ju klubben en intäkt och får mycket negativ reklam på agerandet.

Återigen - DÅLIGT!

Får väl bli att åka till Janne och trösta honom med en runda och det blir väl en sällskapsrunda utan insats eller?

Kommentarer
Postat av: Janne Örebro

Ulf, du och alla andra U2;are är välkomna till Kårsta som för övrigt öppnade 9 hål i dag.

Jag spelar aldrig en sällskapsrond utan att betta. Rensade min golfbägg i veckan och fann en hel del vinstpengar från i fjol.



Om ni kommer till Örebro så har jag alltid något ätbart i frysen som vi kan äta antingen före eller efter en trevlig 18-hålsronda på Kårsta GK.

Ha det så bra så ses vi förhoppningsvis snart.

2010-04-09 @ 17:47:21
Postat av: UTE

Hej Janne!

Var så säker. Jag kommer förbi både för en bit mat och givetvis en bettad golfrunda.

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback