Start för årets U 2!

Då skall spelet igång i årets U 2 också och nu är de två första matcherna inplanerade. Tar mig an Ulf D T T den 18 maj och följer sedan upp med ytterligare en Ulf den 19 maj då det är "Purjo" som står för motståndet. Han ville dock starta en bit in på dagen då det på kvällen den 18:e skall firas på brandstationen då den fyller tio år. Trodde de bara hade vatten på en brandstation men det här verkar lurt. Får nog bli en spaningsfråga till någon gammal spaningssoldat att konstatera vad de har i glasen.

Kul att tävlandet är igång och nu gäller det att finslipa formen.

Kommentarer
Postat av: Ulf Dia-Tsi-Tay

Hej! Om jag spelar som jag gjort hitintills behöver du varken träna eller finslipa någonting. Jag kommer sköta om det själv....

Spelar så enbarmligt dåligt så det liknar ingenting.



Mvh Uffe

2009-05-04 @ 09:00:18
Postat av: UTE

Hej Ulf D T T!

Det tror jag inte på, du spelar nog som vanligt som en gud. Men ibland har jag hört att det brukar gå långt men lite snett. Stämmer det?

Du får träna fram till mötet.

Hälsningar!

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback