GUIF kvitterade!

Härligt att läsa att GUIF tog en klar seger nere i Lund igår. Vinst med klara 30-25. Dock var det en knackig start med ett 8-4 underläge efter 10 min men då tog GUIF en timeout som vände matchen.

Läste även att Niklas Gudmundsson som gjorde 13 mål i onsdags nu bara mäktade med tre mål. Läste på ekuriren att han hade punktmarkerat och det kanske var en bra lösning.

Kul att även Martin Nilsson fick chansen då jag tycker att det är en mycket bra försvarare. Han har inte varit på banan under de tre senaste matcherna som jag beskådat i Sporthallen.

Ny match på tisdag och Andrea och jag har fått VIP-inbjudan till matchen med mat innan och särskild loge så det känns kul att det nu står 1-1 i matcher.

Dessutom sänds matchen i TV så det är bara för er att bänka er där kl 19.00 på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback