Grattis Anna Nordqvist!

Det är klart!!!

Av: Tobias Bergman

En hybrid från 190 meter upp till en halvmeter.

Det är klart.

Anna Nordqvist från Torshälla utanför Eskilstuna har vunnit LPGA Championship.

Om ni ursäktar så måste Bloggen nu ge sig iväg för att jaga citat.

Jag tackar för sällskapet och alla mejl.


Publicerad: 2009-06-15 00:29

Här ovan ser ni vad Tobias Bergman skrev på sin blogg i natt och det är bara att gratulera Anna till bedriften. Vilken bragd men resonemanget om Bragdguld skall jag inte ta då det är en senare fråga.

Kan dock konstatera att jag tränat tillsammans med en Majorvinnare då jag, som jag tidigare skrivit om på bloggen, tränat ett pass tillsammans med Anna i tennishallen i Eskilstuna för tre år sedan. Det var en vinterdag då jag tog några klubbor och passerade förbi tennishallen där en bana var iordningställd till range. Betalade för en timme och steg in i hallen och där stod redan Anna och slog. Ställde mig bredvid och slog och vi nötte på tillsammans. Efter en timme var jag nöjd men Anna fortsatte och det har tydligen gjort susen.

Jag har tränat ihop med en majorvinnare och det är det nog inte många som gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback