Tung förlust för Bengt-Erik!

Hej!

Idag drabbade jag och B-E samman I Mariefred. En mycket jämn match, om än dåligt spelad, avgjordes på 18´e hålet.
 
Där fortsatte eländet för B-E från det 17´e hålet. På 17´de så hade B-E slagit tre slag och låg då precis framför röd tee och fjärde hamnade i diket. Gav mig hålet (jag hade slagit en bra drive).

På 18 tog han drivern, men inte bättre än att han hamnade i gattet till vänster och mask. Spelade fram sig, men i vattnet på tredje slaget. Jag hade 3-4 meter till hål efter 2 bra slag, och då gav han upp.

Annars var det jämnt. Jag ledde med 2 slag vid två tillfällen, mer var det inte. B-E hade ledningen med ett slag  två gånger.

Till slut 1/0 till mig.

Mvh Uffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback