Skon seger mot Janne!

I gardagens matchspel sa blev det sa att jag skule fa mota Janne och vi gick i sista matchen i sista bollen.

Janne borjade starkt och tog de forsta tva halen sa det var lite skakigt.
Tva delade hal och sedan blev det ett skogsbesok som gjorde att jag tog det femte halet.
Fina par pa sjatte.
Janne missade en mycket kort putt for vinst pa det sjunde halet och dar borjade matchen att vanda.
Tog attan efter en tremeters nedforsputt som gick i kopp.

LIKA

Tog aven nian pa aterigen en nedforsputt som sa fint gick i kopp.
Tian tog jag av bara farten efter aterigen lite strul av Janne.
Delade 11:an da jag aterigen lag i underlage men sankte en femmetersputt.
Janne tog 12:an efter fikapausen da jag verkligen strulade till det for egen del men det vill jag glomma sa fort som mojligt.
Delade 13-15.
Tog sedan 16-17 coh segern skrev darmed till 3/1 och som manga av er vet sa ar det extra skont att sla Orebro-Janne da han ar en riktigt tuff matchspelare.

Far val for egen del saga att matcherna mot Janne ar hojdarmatcher och det ar extra roligt att kunna ge honom en match och dessutom sla honom.

Vi far val se nar vi mots nasta gang!

Kommentarer
Postat av: Gunnar Jedenfelt

Grattis Till segern.Det ar lika bra som proffsen

spelar.Lycka till på nästa runda.

Gunnar

2009-02-01 @ 11:18:38
Postat av: UTE

Hej Gunnar och tack för senast!

Kul att du läser och extra kul att du även kommenterar. Det är för få som gör det och det är ju speciellt roligt att du gör det vid din ålder.

Bra "grabben" hälsar UTE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback