Nu skall träningen igång!

Att gå på gym har jag testat men det upplevde jag inte som någon större hit.
För andra kanske det passar men inte för UTE.

Så i kväll blir det till att testa något annat och jag skall bege mig till en av idrottshallarna här i Strängnäs och testa SatsaFriskt gympapass. Passet heter passande nog "gubbgympa" men de har flera pass i veckan så vi får se hur det bli i fortsättningen.

Ni kan läsa om det på
www.sbmf.se och frågan är om det passar kommande golfspel.

Men det är ju aldrig fel att träna!

Kommentarer
Postat av: ...

Lycka till Gubbe!

Ta det lugnt så du inte sträcker dig, tänk då blir det ingen bra golf i Portugal...

2009-01-12 @ 15:54:12
Postat av: Anonym

Jaså! Gymmet passar inte herrn...Friskis och svettis är nog bra, men det går ju att gå på pass på gymmet också, man behöver ju inte lyfta skrot hela tiden som vissa gör...

Har faktiskt tränat här på hotellet i Singapore. 29 grader i skuggan och man lyfter skrot, snacka om skadad...



Mvh Uffe Tay

2009-01-12 @ 16:47:13
Postat av: UTE

Tack ... och Uffe för stödet!

Till ... kan jag meddela att svingen nu kommer att sitta i Lisboa och de andra kommer att få en riktig match.

Uffe - en kommentar från Singapore! och vad gör du där? semester, jobb eller är det golfträning inför säsongen? vad du än gör ha det BRA och sköt om dig!

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback