Följ spelet under UTE International 2009

Nedanstående finns att läsa på Golfers egna blogg inför nästa veckas UTE International. Han är en riktig bloggexpert så den som vill följa spelet gå in och läs på hans blogg - han tar kort med mobilen och skriver i mobilen. Har själv inte gått den kursen!

Läs och njut nästa vecka!

Om en vecka bär det av till Portugal och UTE International 2009. Nu har jag lyckats väcka liv i den
reseblogg som jag skrev under min Skottlandsresa i augusti 2008. Jag planerar att blogga från veckan i Portugal. Något inlägg per dag ska det bli. Om tekniken fungerar kanske jag ska tillägga.

Resebloggen finns här:
http://golfersblogg.blogspot.com/

Ett första inlägg som beskriver tävlingsprogrammet finns upplagt HÄR.


Oitavio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback