I morgon är det tävling!

Då var det ingen som nappade på att ha en golftävling på isen så då blir det till att tävla med sig själv.

Kommer i morgon att bege mig ner till Mälarens is och ha med mig nödvändig utrustning. Tävlingen kommer att bli en närmasthåltävling och avståndet kommer att vara runt 100 m. "Målet" kommer att vara en hink och jag kommer nog att ta den skurhink som nu varit ute på många golfresor och skyddat mina klubbor. Problemet är bara att den är vit men med ett ATA-band runt den så ser man den nog bra.

Får väl tävla med mig själv och då kommer det att spelas både med gamla och nya klubbor och vita, gula och rosa bollar. Skall bli kul att se vem som kommer att gå vinnande ur tävlingen men jag tror inte på de rosa bollarna!

Får väl se om tidningen nappar och gör ett reportage om "tävlingen"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback