Surahammars GK - dåligt!

Fick i höstas två st greenfeebiljetter till Surahammars GK av en trevlig golfspelare som jag gick tillsammans med under en golftävling. Han tyckte väl jag var en trevlig motspelare trots att jag slog honom.

Eftersom hösten var sen och biljetterna gick ut 2009, kanske därför jag fick dom, så skickade jag en mail till Surahammars GK och frågade om de gick att få dom förlända till 2010. Alltid trevligt att få spela en ny bana tänkte jag.

Klickade givetvis på "begär läskvitto" som ibland är bra att begagna sig av. Såg att de läste mailen dagen efter men ännu har jag inte fått något svar på min "enkla fråga".

TYCKER DET ÄR DÅLIGT ATT INTE FÅ NÅGOT SVAR - GIVETVIS ACCEPTERAR JAG ETT NEGATIVT SVAR MEN ATT INTE SVARA - JÄTTEDÅLIGT, eller var frågan för svår för Surahammars GK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback