Storseger i U 2!



Tänk vad golfspelandet kan gå i vågor!

Förra årets sämsta match gjorde jag i U 2 mot dagens motståndare Hasse S. Fick storstryk med 7/6 och det var inte mycket som stämde kom jag ihåg. Idag var det tvärt om. Efter fyra hål var jag fyra upp och så rullade det på. Sex upp efter nio och sedan ett delat, vinst på gul tvåa och vips så var det dormy och sedan delat på nästa så segersiffrorna skrev till samma som förra året men omvänt, 7/6 till mig denna gång.

Nu återstår endast en match och den är mot Torbjörn och den kommer att gå av stapeln den 20 september. Hårt i toppen av gruppen då alla slår alla men jag tror att Örebro-Janne kommer att gå segrande ur bataljen då han verkar spela stabilt just nu.

Men allt kan hända så här i sluttider och som alltid, Match är match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback