Läget U 2

Från Ulf E

Resultat från min sista match för året som var mot Torbjörn D idag. Slutade 6/5 till mig efter bra spel första nio, gick på 39 slag och 21 poäng. Matchen spelades på Kallfors.

I och med detta så jämnades täten ut i Sam S gruppen. Fyra på 10 p och en på 11 poäng. Många matcher spelade och vi får se hur det slutar mellan Torbjörn, Janne, Hans och Ulf som nu skall göra upp om segern.

Mer ojämt i Ben H. Ulf D T T ångar på och ser ut att gå mot en klar seger i gruppen.

Här är det många som släpar lite efter och snart är det dags för final!

Kommentarer
Postat av: Ulf Dia-Tsi-Tay

Hej!

Tappade ångan mot segern idag. Förlorade mot Kjelle Thyrén med 2/1. Det hela avgörs troligen nästa söndag då jag och Lennart planerat att mötas. Han har visserligen Sture och Kjelle Thurfjell kvar också,men det verkar vara nästa helg det avgörs.



Mvh Uffe Tay

2008-09-13 @ 18:09:06
Postat av: UTE

Vad har hänt Ulf?

Du som har gått som tåget. Kul med en sådan tävling nästa helg och som alltid så är det dagsformen som avgör. Själv har jag min sista match på lördag och det är mot Torbjörn. Han fick ju storstryk häromdagen mot Ulf E. Dessutom har han Janne kvar och Janne skall även möta Hasse så det är ett riktigt getingbo i toppen. Kan gå hur som helst.

Ha en BRA helg trots dagens förlust!

UTE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback