Sova i golfrum!

Under tiden "Timell" varit i sovrummet så har vi sovit i golfrummet. Bara golfprylar så långt ögat kan nå och på golvet mattan som har stimpen 11,3. Nu har jag då missat tre veckors puttingträning men det kan jag nog ta igen före jul.

Vad jag dock kom på när jag låg där en morgon var att taket var vitt. Det kan nog påverka puttandet så nu skall det bli ny takfärg i rummet och jag lutar åt att det skall bli himmelsblått vilket nog är det bästa för puttingträning.

Bara fram med penseln och börja "Timella" igen.

Kommentarer
Postat av: Golfer

Vitt tak! Nej, det går ju inte. Klart det måste vara himmelsblått.

Postat av: UTE

Jag som trodde att ALLA skulle säga vitt!

Bara att ta fram penseln igen.

Hälsningar

UTE

2008-11-18 @ 07:55:39
URL: http://ute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback