Purjo 54!

Idag så var det extra trevligt att hämta tidningen i postlådan. Vem slog emot en på första sidan om inte den "golftokige" Purjo från Åkers Styckebruk.

Långt reportage och 20 frågor på sportsidan. Blev dock lite besviken då jag såg svaret på vad han läste? Han nämnde inte att han dagligen läser bloggen ute.blogg.se. Jag vet att han gör det för så fort vi träffas så har han kommentarer på det absolut sista inlägget.

Att det dessutom blev vinst för Purjos hockeykrigare i Åkers hockey i dagen hemmamatch mot Sudret med 4-2 gör väl dagen inte sämre. Nu är lagen på väg till Gotland för returmatch i morgon men Purjo har avvikit och befinner sig just nu i
f d Mälarforum och svänger sina lurviga på Dansbandsgalan.

Såg just att Scotts och Lars-Krister återigen gick vidare och det tycker jag var rätt idag. Nu får jag gå in på nätet och kolla efterfesten och kanske få en skymt av en 54-årig Purjo som då kommer med i H 55-golfen nästa år och det kommer givetvis att bli en bra förstärkning.

GRATTIS PURJO OCH SVINGA LUGNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback