Vet han vem han pratar med?

Örebro-Janne vet ibland inte vem han pratar med har det framkommit.
Han skulle idag till S-näs för att vara barnvakt och tänkte då passa på att spela lite golf och då givetvis match i U 2.
Sagt och gjort.
Janne tog fram telefonlistan och ringde Lasse som han trodde. Janne tyckte dock att han lät lite konstig men det var helt ok att de möttes kl 09.00 för match.
Vem dök då upp på första tee om inte Ulf P E.
Janne blev lite lång i ansiktet och Ulf tyckte det var lite konstigt att han under hela samtalet igår kallades för Lasse.
Så det kan gå om man inte har ögonen med sig. Undrar om Janne ser lika snett på banan för då blir det nog svårt att vinna ytterligare matcher i U 2.
Frågan är hur det gick idag?

Kommentarer
Postat av: Janne Örebro

Det är inte lätt att både se och hära dåligt. Men golf kan jag spela. Fråga Ulf E. Min dyra uppfostran förbjuder mig att skriva resultatet, det kommer jag att delge Ulf B. Men jag sa till Ulf E att när matchen är avgjord skall jag tala om för honom vad han gör för fel eftersom han spelade dåligt. Det gjorde jag också. Sent på kvällen ringde han och meddelade att han vann sin match i H45: bollträffen var kanooon.

Så är det någon som har problem med svingen så är det bara att höras av, men det "köstar"

Ha en bra Helg

2008-05-23 @ 15:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback