29 poang!

Da har jag hittat en Portugisisk dator sa nu blir det lite brist pa a, a och o men det kanns ju andock skont att kunna rapportera fran ett skont golfland.

Idag sa var det aterigen Aroeira tva som stod pa programmet och det blev en 29 poangsrunda idag. 15 poang ut och 14 poang in. Ytterligare hojning och fragan ar om man snart ar ater pa 36. Nej sa svart ar det inte for endera dagen sa kommer det ater en dromrunda.

I morgon ar det vilodag och jag som varit har forut har nu fatt en mindre pluton att fora till Lissabon. Vi kommer att ta lokalbussen till sodra sidan av Tejo, pendlarfarjan over floden och sedan fem minuters promenad till Handelstorget. Dar kommer vi att ta en av de fem bussrundturerna som finns och tar runt tva timmar. Efter det sa slapper jag nog uppdraget for att tillsammans med Kerstin, Astrid och min namne Ulf utorska Lissabon pa egen hand.


Pa torsdag ar det sedan utflykt till den basta banan i omradet, Quinta de Peru, sa da galler det att aterigen tanka golf.


Kommentarer
Postat av: Magnus Edvinsson

Ulf,

har lärt Dig tidigare hur Du fixar å,ä och ö.Prick pricktangenten vänster om enter.

Mvh,
Magnus

Postat av: UTE

Tack Magnus!
Dâ vet jag hur jag gôr. Hãlsningar UTE.

2008-03-27 @ 18:29:45
URL: http://ute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback