Rotary

Som jag skrev tidigare så var det Druiderna första onsdagen i månaden och nu tänkte jag berätta om var jag äter lunch varje tisdag.

Som ni förstår så är det Rotary och jag tillhör då Strängnäs Rotaryklubb som har möte på tisdagar. Det finns ytterligare en klubb i Strängnäs, Bisp Thomas, och den har sina luncher på torsdagar.

Blev med i klubben under tiden som stabschef på det numera nedlagda regementet. När man tittar i medlemsmatrikeln så kan man konstatera att det är många f d SC som är med.

Trevlig förening med trevliga föredrag och andra aktiviteter. Dessutom knyts många kontakter som ofta är till nytta.

Läs gärna mer på vår hemsida
www.rotary.se/strangnas

Vet du inte var du skall äta lunch någon tisdag, och det är något lockande föredrag, så hör gärna av dig så kanske jag kan "bjuda" dig på lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback