Femte gången till Azorerna

Under vecka 16-17 är det dags att göra debut som internationell tävlingsspelare i golf.

Tycker att det är dags efter tio år om man på sikt skall kunna komma in på de stora tourerna!

Det är partävling som gäller och därför så åker Christer, som även han siktar högt, och jag till Azorerna för att deltaga i Azores Scandinavian Golf Challenge. Det låter väl spännande och ni ser informationen om tävlingen nedan och yttarligare information hittar ni på
www.solresor.se

Låter väl härligt och jag vet att det finns några platser kvar.

Information
Azores Scandinavian Golf Challenge
Datum: 18 - 22 april 2008
Banor: Azalea (fd. Batalha) och Cedars (fd. Furnas)
Format: Lagtävlan om 2 deltagare

Program:
17 april: Presentation av tävlingen samt tävlingstider på Hotel Royal Garden med välkomstcocktail
18 april: Träningsrunda 1
19 april: Träningsrunda 2
20 april: Azalea A + B, Better Ball format, stableford points
21 april: Cedars Better Ball format, stablefort points
22 april: Azalea B + C Stableford cumulative
23 april: Galamiddag i klubbhuset


Kommentarer
Postat av: Golfer

Kul! Du får blogga så att vi kan välja tävlingen. Eller sänds den på teve? ;-)

Postat av: Anonym

TV så klart!
Kommer att sändas live direkt från banorna på Azorerna.
Nej så allvarligt är det inte utan jag får väl försöka blogga hos mina kompisar på Internetcaféet som jag hittade förra våren på Azorerna.
Men kul skall det bli!

2008-02-25 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback