2 x 50

Sä har då min AD fyllt år!

Om det sedan är min AD vet jag inte men det är i alla fall så att det är Ingrid som hjälpt mig och min bror med text och bild de senaste 25 åren. Innan dess så var vi väl mer ute i fält än i behov av text och bild.

Det konstiga är att vi fortsatt att jobba ihop även efter det militära och nu är det mycket golf och skidverksamhet som är i behov av text och bild.

Många är ju de golfspelare som på något sätt fått något från Ingrid.

Nu är det ju inte så enkelt att det bara är hon som fyllt år.

image807

Hon har en tvillingsyster som heter Birgitta som är några minuter yngre.

Dessutom var det fest på Mässen i lördags och det var klackarna i taket långt fram på småtimmarna.

Tack för en trevlig fest!

På bilden ser vi systrarna och vem som är vem det vet jag inte!

Kommentarer
Postat av: Kirsten

Jag vet vem som är vem..... men jag säger det inte!
Visst var det en härlig fest, mingel med många gamla vänner och många nya!

2008-02-29 @ 19:56:22
Postat av: UTE

Bra Kisten!
Jag kommer att kontrollera det på tisdag.
Hälsningar
UTE

2008-03-01 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback